بهترین وسیله هایی که می توانید از آن ها برای سازمان دهی استفاده کنید
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

حدس بزن چی شده؟ بالاخره اینجاست! مجموعه صنوبر صنوبر هم اکنون ، به صورت آنلاین و در فروشگاه های Lowe’s در سراسر کشور در دسترس است.


در صنوبر می دانیم که یک زندگی سازمان یافته زندگی بهتری است. ما می فهمیم که بهم ریختگی و سازماندهی کلید دستیابی به احساس تعادل در جهانی غیر آشفته است. ما تشخیص می دهیم که شما خوانندگان گرانقدر ، به چیدمان فضای خود به گونه ای اهمیت می دهید که باعث آرامش بیشتر خانه شما شود.


به همین دلیل ما از معرفی مجموعه سازمان و ذخیره سازی خود با همکاری دوستانمان در iDesign بسیار خوشحال هستیم. این مجموعه ظروف براق و مدرن همه کاره و مدولار است - برای پاسخگویی به هر نوع نیاز سازمان شما طراحی شده است. سردبیران ما هر مورد را با دقت و با بهره وری و بالا بردن ذهنیت بالا ، انتخاب کردند

1:45
آنها اینجا هستند. آنها روشن هستند منظم باشید

بله ، شما می توانید به اهداف سازمان خود برسید
اگر امسال چیزی یاد گرفته ایم ، این است که ساماندهی کمد ، کشو و کمد ما می تواند در واقع احساس راحتی و راحتی بیشتری به ما بدهد. به عنوان سردبیر ، می دانیم که تمام مشکلات سازمان به راه حل های فیزیکی نیاز دارند. مردم چیزهایی دارند. همه چیز باید مهار شود. و ظروف به خودی خود باید شگفت انگیز به نظر برسند.


ما یک راه حل ذخیره سازی کارآمد ، مقرون به صرفه ، سازگار و شفاف می خواستیم ، بنابراین خودمان آن را طراحی کردیم. مجموعه سازمان صنوبر به شما کمک می کند تا به تمام اهداف سازمان خود برسید.


همه محصولات جدید از The Spruce Organisation Line
دلایل نبوغ چرا ما دوست داریم شل و ول کنیم
جای تعجب نیست که یک فضای منظم می تواند استرس را کاهش داده و تمرکز را بهبود بخشد. وقتی برای یافتن چیزهای خود به طور مداوم تلاش نمی کنید ، در وقت و انرژی خود صرفه جویی می کنید.

کابینت های سازمان یافته آشپزی را آسان و سرگرم کننده می کنند. یخچال منظم باعث تازه نگه داشتن غذا و کاهش ضایعات می شود که باعث صرفه جویی در هزینه می شود. کشوهای میز بی نظیر به شما اجازه می دهند روی کار خود تمرکز کنید. وقتی محصولات زیبایی به درستی ذخیره شوند ، آماده شدن نسیم می شود. و وقتی اتاق بازی مرتب است ، می توانید دقیقاً در چند ثانیه اسباب بازی مورد نظر خود را پیدا کنید. حتی هنگامی که می توانید تمام وسایل تمیزکاری خود را با یک نگاه مشاهده کنید ، کارهای خانه نیز قابل کنترل تر می شوند.

سازمان یخچال
صنوبر / کوین نوریس
ساخته شده برای ماندگاری و خوب به نظر رسیدن
تمام 15 ظرف موجود در مجموعه ما به گونه ای طراحی شده اند که به طور یکپارچه در دکوراسیون شما ناپدید می شوند و خانه شما را به فضای تمیز ، شفاف و شادی که قرار بوده باشد تبدیل می کنند. این چیزی است که شما در مورد آنها دوست دارید.

زیبا ، مدرن و شفاف - همیشه می توانید دقیقاً آنچه را در داخل است ، ببینید.
آنها با پلاستیک بدون BPA ساخته شده اند بنابراین برای ذخیره مواد غذایی ایمن هستند.
آنها باعث صرفه جویی در فضا می شوند زیرا به راحتی روی هم قرار می گیرند و لانه می کنند. از سینی بیتی itty تا جادوی بزرگ ، آنها متناسب با هر گوشه و کنار طراحی شده اند.
واحدهای بزرگتر دارای دستگیره های داخلی هستند ، بنابراین می توانید آنها را به راحتی بیرون بیاورید و دوباره برگردانید.
پارتیشن های متحرک به شما امکان می دهند برخی از واحدها را به دلخواه خود تنظیم کنید.
مجموعه سازمان صنوبر
صنوبر / کوین نوریس
همه چیز. هر کجا. سازمان یافته
در حالی که سردبیران ما به آزمایش و بازی با کانتینرهای خود ادامه می دهند ، ما مدام راه های جدیدی برای استفاده از آنها در خانه های خود پیدا می کنیم. در اینجا فقط چند مورد از کاربردهای جالب توجهی است که ما برای این ظروف پایدار و متنوع ارائه داده ایم.

یخچال خود را به یک سالاد بار واقعی تبدیل کنید. فقط سبزیجات خود را آماده کرده و در سطل های چند منظوره ما ذخیره کنید.
اهداف خود را با چیدمان تمام لوسیون ها یا عطرهای خود در صفحه چرخان ما تعیین کنید.
سازمان دهنده کشوی ما را در کشوی میز کار خود آویزان کنید تا هر نوع ناخن شل شناور در اطراف را به هم بزنید.
مجموعه سازمان صنوبر را از کجا بخریم
مجموعه سازمان صنوبر هم اکنون در هر Lowe's در ایالات متحده و کانادا ، در فروشگاه و آنلاین در دسترس است.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: